Vaknade sent!!!

Det verkar som att kroppen verkligen behövde en sovmorgon idag. Jag vaknade inte förens vid halv 11. Och jag brukar vakna runt 7-8, men har ju varit sjuk så kroppen vill kanske återhämta all sömn den missat ;) Å jag sover ibland till runt 10 på helgerna så super konstigt är det inte. 
 
Idag händer det nog inte så mycket, mer än pluggande och städande. 
 
Planen för idag är:
 
[x] Läsa boken Hinduismens heliga skrifter (kurslitteratur läste klart den nu innan)
[ ] Läsa Darsan (kurslitteratur)
[ ] Läsa två kapitel i Det månkulurella Sverige (kurslitteratur)
[ ] Läsa två artiklar (kurslitteratur)
[ ] Städa rummet (påbörjat detta men inte klar lite damsugning och plockande i ett skåp ska också göras innan kvällen)
 
Om jag hinner och känner för det:
 
[ ] Spela Sims 3 
[ ] Läsa lite i boken Vampyrernas historia (håller på att läsa på kvällarna som ett avbrott till all kurslitteratur och pluggande) 
 
Får se om jag hinner med att läsa allt och städa och sådant. Kan bli att jag fortsätter med pluggandet imorgon också. Allt ska ju inte bli klart idag liksom om man ser till när vi har tenta och seminarium.
 
 
// Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0