Tisdag

Ny dag!
Nya mål!

Ja som jag nyss sa det är en ny dag. Och nya mål. Ingen dag är den andra lik. Denna dag består för mig med mest plugg. Jag har suttit och läst på UB en och en halv timme nu på morgonen. Nu blir det föreläsning och efter lunch grupparbete :)

Får se om jag tar mig tillbaka till UB efter middagen eller inte. Då jag inte alls blev klar med läsningen nu på morgonen. Men får se hur det blir kanske sätter mig imorgon bitti istället och tar lång promenad ikväll. Jag har ingen aning hur jag väljer senare. Men finns iaf olika alternativ att välja :)

Nu föreläsning.

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0