Tips!!!

Ett tips till er alla. Försök inte pierca er med en gaffel i läppen. Å detta på grund utav att det gör ont. Och ja jag testade det, men det var inte meningen. Jag skulle ju bara äta det som fanns på gaffeln men var lite för snabb :P
 
Det onda gick över rätt snabbt som tur var :) 
 
Inte hänt allt för mycket idag. En promenad till skolan för att lyssna på föreläsning idag hade den temat Introduktion till Buddismen. Jag gillar verkligen Hinduismen och Buddismen de är de religionerna jag har så lite kunskap om sedan tidigare. 
 
Nu ska jag ta och krypa till kojs krama kudden och sova.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0