Så.

Nu har jag slagit ihop kurslitteraturen för dagen. Känns skönt, men ändå som om jag borde plugga mer. Man kan dock inte få in hur mycket som helst på en dag. Å det är så många som säger att det är Valborg idag. Alltså gå ut och kolla på majbrasa skulle man ju gjort. Men det kommer nog inte bli så.
 
Jag känner för att bara sitta hemma och ta det lugnt. Krypa upp i sängen och läsa en bok alternativt se en film. Och självklart inte missa Biggest Looser på sjuan klockan 21 går att se det på play om jag skulle missa det. 
 
Jag tog en promenad förut här just för att få lite frisk luft mellan pluggandet. Blev en 40 minuters promenad runt området bara.
 
Nu blir det skönlitteratur för hela slanten. 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: jag vet faktiskt inte riktigt... men smarrigt var det i alla fall :D

2013-05-01 @ 09:35:45
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0