Godmorgon

Jag säger bara en sak. TRÅKVÄDER!!! Det är tråkväder ute. Det småregnar och är mulet, sådant väder som man blir lite trött av. Jag gillar sol eller iaf halv sol när det är lite moln, inte när det är grått och kallt ute. 
 
 
Men nu ska vi tänka positivt istället .Det är bra att det regnar, snön försvinner ju mer och mer då. Behöver ju inte vara supervarmt för att snön ska smälta :) Och när all snön är borta så är istortsätt allt grus undan sopat. Och det knastrar inte under fötterna när man går :)
 
Nu ska jag kolla genom lite papper, sedan ta mig till universitetet för seminarium/redovisning. Efter det blir det nog en rätt lugn kväll.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0