Godmorgon

Godmorgon såhär på sista april. Hoppas alla får en bra dag. Man behöver inte festa och vara med ett gäng idag, prata med någon och kanske fixa middag? Eller bara en fika, eller pratstund då du får snacka av dig en stund. Eller varför inte leta upp en chatt på nätet och bara sitta och chatta en hel kväll? (tips snyggastchatten.se) 
 
Så vitt jag vet så kanske det blir bio ikväll också eller blir det bara en lugn kväll. Det är inte bestämt än vad som händer ikväll. Inget speciellt iaf, jag borde nog plugga hela kvällen. Men får se hur lång tid det tar att svara på instuderingsfrågorna idag. 
 
Jag vet bara att jag ska plugga idag och kolla upp hur många filmer/böcker jag har som jag inte sätt än. Det finns en hel del både filmer och böcker jag inte sätt/läst än. Ska bli ändring på det.
 
Men nu ska jag städa lite på rummet så jag inte känner att jag måste städa när jag sitter och pluggar. För då blir det inte pluggat alls.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0