Goddagens

Klockan bara rinner iväg idag. Har inte haft tid att skriva något förens nu... Frågan är om jag har tid att skriva nu?? Svaret är nej. Jag sitter och skriver ett PM. Dock går det ju lite halvt som halvt framåt, då jag även tvättar så blir ändå massor av pauser. Tanken är att PM;et ska vara klart idag å det kommer den hinna bli, bara jag ligger i lite:)
 
På förmiddagen var jag till gymmet och körde genom hela kroppen så skönt. Får se om jag är halvt död imorgon i musklerna, vilket jag delvis ser fram emot. Gillar känslan av att ha tränat, men det märks om jag får träningsvärk eller inte. Så olika för mig.  Men som sagt var det skönt att gymma lite :) Känns delvis som att jag kommer bli ett tränings freak. Ja jag älskar att träna det kan jag inte säga emot. Men som ni kanske förstår älskar jag också sötsaker. Där av varför jag ser ut som jag gör, är ju inte precis vältränad någon stans. Lite av det ska jag råda bot på i alla fall. 
 
 
Nu ska jag sätta mig och fortsätta skriva PM så jag blir klar med det någon gång. 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
Hannah

Det måste vara så skönt när viljan att träna kommer igång, och det nästan blir ett måste.
Det märkte jag när jag var i stallet som mest, det märktes att jag inte rört på mig tillräckligt och när Mia hade sin dag :P

Svar: Jo, vist är det skönt när viljan kommer igång. Men då blir man som tom när man inte kan träna också.
Jasmine

2013-04-24 @ 17:01:18
URL: http://somregndroppar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0