FÖRLÅT!!!

Förlåt!!!
 
Jag har inte kommit in på blogg.se appen på telefonen så jag har inte kunnat skriva några inlägg det senaste :( 
 
Men jag har varit hemma hos mina föräldrar, det hade inte blivit många inlägg men iaf ett om dagen. Är ju bara fredag och lördag jag missat nu. 
 
I fredags var jag och P till Hudiksvall för att bara kicka runt lite kolla om vi hittade något fint, men inte då. Blev någon film.
 
Igår så tvättade vi min pärla och bytte däck. Ja jag skulle byta däcken själv. Dock kom lillebror ut och skulle vara med, så han drog åt muttrarna åt mig. Så jag bytte däcken istortsätt själv. 
 
Nu ska jag packa upp lite. Och kolla på tonårsbossen på tv3play.
 
// Puss och Kram 
 
ps. från och med imorgon får ni bättre uppdaterat igen :) ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0