Dagens träning.

Idag har jag varit på gymmet blev lite mer än en timme. Så skönt när det var klart, blev rätt tungt även om jag inte körde så tungt idag. Först sprang/gick jag på löpbandet i 15 minuter. Blev en liten uppförsbacke större delen. Jag är ingen springare så fick bli en snabbare gång istället. Dock så kommer jag väll igång med springandet framöver någon gång (hoppas jag). Sedan blev det styrka. Lite armar men mest fokuserat på bål idag alltså mage och rygg. 
 
Jag har iaf gjort mig en bra spotify lista :) Inte ofta jag haft så peppande musik genom ett helt styrkepass. Träning (länk till spotify listan). Det är en blandning av lite allt möjligt. Tog mig en stretch som jag inte brukar göra, känner mig alltid som om jag är klar och bara vill gå hem när jag kört klart med styrkan så jag hoppar ofta över stretchen. Jag vet att man ska stretcha. Det är såå skönt när man väl gör det. Till det blev det en annan lista jag har med massa musik jag skulle vilja göra koreografier till. :D
 
"Vacker" bild på mig när jag sitter och stretchar benen. 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0