Dagen går mot sitt slut.

Ja, då går dagen mot sitt slut. Eller iaf för mig. Jag ska ta och lägga mig och läsa hade jag tänk. Får se om jag orkar läsa något eller ej. 
 
Idag har det inte hänt allt för mycket. Städat badrummet, kollat kurslitteratur inför sommarkurserna så jag vet vart jag får tag på de. Lång promenad på ca en timme och tjugo minuter. Det var såååååå vackert väder idag :) 
 
Imorgon blir det nog att bocka av lite till på att göra listan, står en hel del på den. Men det är mest små saker som jag anser att jag måste göra så det blir gjort någon gång. Så som en spotify lista med massa tränings musik, fixa en recept pärm, fixa några bilder till fotoväggen. Saknar några bilder på väggen. Men även står det att jag ska göra lite plugg så. 
 
Men imorgon kan det bli så att jag dansar hela dagen har inte bestämt mig än, IKSU har något de kallar Dansparty lördag och söndag. Det är special danspass fyra pass på lördag och fyra på söndag. Skulle vara super kul att gå på alla. Men har inte bestämt mig än... Ska ställa klockan så jag kan bestämma mig imorgon bitti hur jag ska göra. Om jag bara ska gå på eftermiddagen imorgon eller om jag går på alla. Får se hur det blir. Som sagt skulle vara super kul. 
 
Neeeeeeeeeeeej, ser nu att det är ett pass som är fullt redan... Tur att det inte var breakingen som jag verkligen vill gå på. Jag tar och bokar nu så jag vet att jag har plats. Opps, jag bestämde mig nu tror jag... :) YEY blir massa dans imorgon iaf tre timmar :D Får känna hur jag känner imorgon om jag bokar passen på söndagen också eller ej. 
 
Bjuder såklart på tatueringen jag har på ryggen :) Älskar ju att dansa så, kanske borde gå imorgon.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0