Svårt att sova!

Inatt försökte jag skriva ett inlägg via mobilen, men det gick inte att lägga upp det. Ingen aning om varför men de gick helt enkelt inte.
 
Det jag försökte säga var iaf att jag hade grymt svårt att sova. Jag gick å la mig strax efter elva snåret och då kände jag att jag var trött. Men kunde jag sova för det?? NEJ. Jag testade att vända å vrida på mig en stund, funkade inte. Tog spikmattan å låg på den en stund, det fungerade inte heller. Så jag tog fram min korsordstidning å satte mig med den. (jag borde kolla i den idag å se alla fel jag gjorde om de blev nå fel). Men tillslut somnade jag efter ett tiden någon gång. Å sov tills jag vaknade av min själv ca 4 minuter i sju... Det är inte klokt att kroppen vaknar samma tid som den alltid gör oavsätt när jag lägger mig.
 
Någon som har tips hur man ska göra när man har svårt att sova?? 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0