Så skönt

Såååå skönt ska det bli. Att komma hem till mor och far. Vist de är inte allt för länge sedan jag var hem men snart två månader sedan. Jag åker hem imorgon efter föreläsningen, vi har självstudier så man hinner med att åka hem å plugga hemifrån. Bara ta det lite lugnare än vad man gör när man är här och pluggar. Helt ärligt finns det inte så mycket att göra i den lilla byn, men finns massa tid att göra saker på. :)
 
Shit, jag borde packa kanske... Inte lagt en tanke till detta förens nu... Men det går rätt snabbt att packa när man väl har börjat. Det är ju inte hela livet man ska ha med sig när man bara ska hem över helgen. 
 
Nu ska jag ta å packa...
 
// Puss å kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0