Coca-Cola test + Nokia koll.

Vi har länge diskuterat om det går att känna skillnad på de olika Coca-cola som finns i vårt avlånga land. Då menar jag inte bara den vanliga Coca-Colan utan om man känner skillnad på Coca-Cola och Coca-Cola light osv. Så igår gjorde jag och några i korridoren en test. En av oss var den som hällde upp de olika cola sorterna i små shot glas så vi andra inte skulle veta vilke av de vi fick smaka och vi fick då gissa oss fram till vilken vi testade. P lyckades galant att känna skillnaden och säga exakt vilken vi testade. Vi andra var inte långt ifrån. Så det finns skillnad på de, nu testade vi bara fyra olika. Vilket var Coca-Cola, Coca-Cola zero, Pepsi Max och Ica Cola. Jag är helt klart inne på att Ica Colan bara smakar socker å att den "vanliga" Coca-Cola är godast. Men smaken är som baken, delad. Kan dock inte säga att någon var speciellt god när man testat de olika som vi gjorde igår. 
 
Idag har jag inte hunnit med så mycket, mer än att vakna ätit frukost och kollat igenom min gamla mobil. Kollade om de fanns några bilder man ville spara å sådant. Jag har inte startat den telefonen sedan jag skaffade min Iphone våren 2011. Så det kändes lite som nostalgi att ha knappar på en telefon igen (en av knapparna är dock trasig på den telefonen). Men hittade lite bilder på katterna å så. Inge speciellt fanns på den. 
 
Nä nu ska jag hitta på något med mitt liv... Få se vad de blir
 
Föresten vilken Cola tycker du är godast? Känner du skillnad på de olika som finns?
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0