34-42 Disney

Den 34:e Disney filmen är Ringaren i Notre Dame, en film jag sätt ända sedan jag var liten, den är både sorgsen och rolig på sina platser. Man vet aldrig vad som ska hända. En film man borde se.
 
 

35 Hercules är en av de filmerna jag faktiskt inte har sätt hela tidigare, jag hade sätt serien som de hade på Disney kanalen ett tagn men inte hela Hercules filmen.
 
 

36 Mulan är så fin, handlar om Mulan som tar sin fars plats i det Kinesiska kriget. Hon har det inte lätt och när de får veta att hon är kvinna, så blir det inte lättare.
 
 

37 Tarzan, aningens lik Djungelboken, men Tarzan bor med apor och inte vargar. Den är intressant och spännande rakt igenom jag har sätt den alldeles för många gånger... Men det är helt toppen SE DEN!!
 
 

38 Fantasia 2000.  Bra musik, vackra "musikvideor" till de. Man får inte gå in med inställningen att detta kommer vara en vanlig film, med en handling rakt igenom utan detta är mer en musikfilm. 
 
 

39 Kejsarens nya stil. Denna såg jag faktiskt första gången på bio, med en vän till familjen. Jag fick biobiljett när jag fylde år och sedan fick jag bestämma vilken film jag och hon skulle gå på. Jag valde denna. Den är bra, men jag vet inte om jag skulle tycka den var bio värld idag.
 
 

40 Atlantis - En försvunnen värld är en ruskigt bra film jag gillar den kan se den flera gånger, har inte blivit läss på den än :) 
 
 

41 Lilo & Stitch söt, klok, gullig, spännande, bra, vad mer kan man säga om denna film. Man måste ha sätt den för att förstå hur bra den är.
 
 

42 Skattkammarplaneten gillar verkligen denna film, vackra färger bra musik å en härlig handling
 
 
// Puss och Kram filmgalningen Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0