Hej

Hej igen människor. Som jag sa i förra inlägget har jag varit super dålig på att uppdatera min blogg den senaste tiden ca 1,5 vecka eller något. Det beror på mycket i skolan och mycket annat i vardagen.
 
Så jag ska berätta lite vad jag gjort: först hem till mor och far för att fira min födelsedag. Jag var där inte helgen som var nu utan helgen innan. Hade det väldigt trevligt i lilla Ramsjö, körde min lille bror flera gånger fram och åter till "byn" och fixade min kostym till födelsedags festen som var nu i helgen. Men också tog jag denna härliga bild en kväll. 
Ramsjö är att för vackert ibland :) 
Ja sedan kom jag hem till Ume igen, var skola se film med vänner som stod på menyn. Torsdags firade jag min födelsedag med några vänner bara lite lunch å fixa på det. Fick en super söt "Shnooks" av P (har velat ha en när jag sätt i butikerna... Den jag fick heter "Moopsi" enligt företaget och nu mer enligt mig :)
 
Och det som mer har hänt när jag inte skivit är att jag firade min födelsedag lite mer på lördagen denna gång genom att göra en pirat fest Arrg ;) 
Självklart var jag piratkapten, vad annars skulle jag vara?? Tatueringen på min vänstra handled är bara en "gnuggis" så var lugn jag har inte tänkt göra ett ankare på min handled.
 
Inte så mycket mer har hänt faktiskt...
 
Nu håller jag på att uppdatera mobilen och jag ska ta och plugga en stund. Läsa lite i en bok som vi ska ha läst till varje föreläsning men jag har inte haft den förens nu så får läsa i efter hand. 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0