Torsdag

Om du inte märkt det så är det torsdag idag. Min dag började som den gjort i stort sätt varje vardag denna månad. Klockan ringer kvart över sex. Jag kravlar mig upp ur sängen strax efter halv sju. Sätter igång datorn och ställer i ordning för att kunna se Mysteriet på Greveholm från 1996 med P. Vi har varje dag sedan den första november sätt denna för att julkalendern i år är Mysteriet på Greveholm, grevens återkomst. Så vi tyckte de passa de in... Och självklart ser vi detta klockan sju på morgonen (på vardagarna) och äter frukost till det. 
 
Nu sitter jag å ser någon serie idag är det One tre hill. Snart blir de att göra sig i ordning för resten av dagen.
 
Vilket kommer bestå av:
 
*Föreläsning
*Lunch
*Plugga (göra minst de två frågorn jag kan innan jag får sätta mig å tragla med den engelska texten)
*Middag
 
Sedan vet jag inte vad jag ska göra, ta de lugnt eller plugga...
 
// Puss och Kram Jasmine
 
Ps. Ni vet att ni får fråga mig om ni undrar något ds.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0