Tidigare inlägg

Nu har jag suttit och kollat tillbaka i bloggen började från början och kom till September 2010 alltså inte alls så långt då jag startade bloggen i Juni 2009. Men det är kul att se vad som hänt i ens liv. Vissa saker har man glömt bort, man kanske till och med har bortträngt saker man inte vill komma ihåg. Dock kan jag inte säga att jag ångrar något som hänt i mitt liv. För då ljuger jag!
 
"Det är vad som hänt i mitt liv som har format vem jag är idag"
 
Som individ förändras man aningens med sina handlingar och händelser, både de bra och dåliga. Vem hade jag varit om inte det som hänt just mig inte hade hänt? Jag hade varit jag, men med lite andra värderingar och en annan ryggsäck. 
 
Oj, jag måste börja göra mig i ordning för skolan ju... Senare idag eller imorgon eller så får ni se min senaste föränding (den nya tatueringen)... 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0