Such!

Den 25 Oktober gjorde jag mitt senaste inlägg. Ja jag vet att det är länge sedan. Men jag haft en del att göra ett tag. Plugga, hitta på saker med mina FANTASTISKA vänner. Jag har faktiskt prioriterat detta framför att sitta å skriva blogginlägg. 
 
Det har hänt lite granna sedan jag skrev senast. Jag tänker lägga upp de bilder jag har tagit med min mobil sedan dess. Och självklart skriva en kommentar till de också :) Även bilder som var innan den 25 oktober som jag inte lagt upp.
 
Den första frosten jag såg när jag var ute på en promenad i min stilla ensamhet. Det var så vackert.. Tyvärr så är det hela tiden plus grader här uppe så det blir aldrig kallt nog för att vi ska få snö :( Bara regn om det faller ner något från skyn.
 
Jag är tydligen beroende av hormonet (myshormonet) Oxytocin, jag bara älskar kramar, vist jag kanske inte kramas hela tiden. Men vill inte göra mina medmänniskor arg på mig heller, för att jag kramar de för mycket :P
 
Jag och P bakade lite :) Det blev rosa pankaka och kladdkaka med grön frosting uppe på ;) 
 
Jag måsta bara testa en kompis korsett när jag fick chansen :) Gillade den verkligen, funderar på om man skulle skaffa sig en egen :) Dock kostar de ju någon krona...
 
Sedan kan jag väll avslöja att jag har gjort en tatuering på vänster underarm i fredags... Men ni får se den när den läkt klart, tatueringar är så mycket finare när de läkt klart. :D Sååå nöjd kan jag iaf säga :D Kliar å kliar, men ska man vara fin får man lida pin ;)
 
Oj, hade inte så mycket bilder på telefonen, men men. Jag ska försöka bli bättre att skriva igen. Nu har det gått alldeles för lång tid. 
 
Men nu ska jag ta och plugga lite religionspsykologi å se om jag förstår någonting av det ;) Sedan blir det nog lite sims spelande. Å föresten det kommer minst två till Disney inlägg inom kort.
 
// Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0