Plugg

Idag blir det mer plugg :) Jag var så duktig att jag läste ett kapitel i den engelska boken igår :) Det tar dubbelt så lång tid att läsa en engelsk text för mig än vad det gör att läsa en svensk. Kan bero på att jag läser väldigt sällan engelsk litteratur, men ska bli bättre på det :) I eftermiddag blir det att att läsa en bit till i texten (förhoppningvis typ allt men det tar väll hela dagen å natten. Men får se hur lång jag kommer imorgon ska jag tamme tusan bli klar med den om inte annat)...
 
Nu när jag sitter å skriver kollar jag ut genom fönstet å ser något grymt vackert :) Det snöar :D Även om det bara är lite så är det endå snö :) Ja jag blir som ett litet barn på julafton när det snöar (ibland).
 
Jag gjorde faktiskt mer än pluggade igår också, en liten stund sims (ca en halvtimme), men jag kockade också knäck, kola och chokladkola. De blev bra dock tror jag att kolan smakar typ knäck. Men om de är så får det vara så :P
 
Nu ska jag ta de lungt en stund till å kolla på vädret utanför fönstret tills jag ska ut till det...
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0