Mys

Ne jag måste bara vissa detta... Idag har jag städat rummet och sedan pluggat resten av tiden. Jag ställde upp två av mina nallar(av de 15 jag har i rummet) på sängen lite snyggt ihop, då de är likadana bara olika färger. De ser ut som ett kärleksfullt par som står å håller om varandra, jag tänkte inte på detta när jag ställde upp de men jag ser det hela tiden då jag kollar på de... 
 
Se så söta de är...
 
Men nu ska jag ta å fortsätta med mitt pluggande så jag känner att jag gjort något vettigt idag... Tanken var att göra sju frågor men hittills har jag bara gjort tre av de sju, är inne på den fjärde frågan. Tänker ge mig efter jag gjort fem frågor om jag inte känner att jag vill fortsätta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0