Snabbtåg

Snabbtåg är inte min grej efter en lite stund så är jag lite yr och huvudvärk. Men de går aningens snabbare så ett plus faktiskt.

Resa håller på fortfarande, nu mellan Sthlm och Gbg. Vi hade ca en timmes paus i tåg åkande mellan de två tågen. Då blev de träffa Anton på stationen och äta lunch. Subway :)

Nu ska jag ta det lugnt tills resan med detta tåg är över så man inte blir yrare i huvudet. Föresten fortsättningen på hungerspelen alltså fatta eld, verkar vara bra iaf de kapitel jag läst hittills.

Bild från resan ingår med men det var första tåget. Vet ej vart.

//Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0