Sista april

Måste bara få berätta detta, vist det kan vara å skryta(ist säg till mig)... På sista april var jag hemma hos mina föräldrar och jag, pappa och lillebror bestämde oss att köra lite luftgivärsksytte. Vi tog fram pricktavlor åt oss alla och vi bestämde att vi kör tre skott var sedan kollar vi på tavlorna som inte stod allt för långt bort ca 10-12 meter bort eller något.

 

När vi väll går fram så är det bara en av oss som fått en 12 poängare. Men denna person har inte ens träffat tavlan de två andra skotten. Å gissa vems tavla de var (A)... Klart det var min tavla annars hade jag inte änns berättat detta. Till min stora förvåning hade jag lyckas träffa tavlan bara en gång? Å det var en 12a. Jag brukar ha runt 3-10 på alla skott. Vad hände??

 

 

Visar någon bild från grillen och sedan några från majkasan inne i byn. Vi startade inte vår egen då det blåste så...

 

Denna bild är tagen också den sista april men något tidigare på eftermiddagen, när jag och P gick till farmors gamla stuga och kollade lite. Såå vackert är det :)

 

Ps. det är några som frågat vart jag fått skorna jag har på mig i förra inlägget. De kommer från ICAMAXI, de är i barnstorlekarna... Ibland har man tur att man har små fötter... Ds.

 

// Puss och Kram Jasmine

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0