Resan

Nu är det ett tag sedan jag skrev igen men det beror på att jag varit i Falkenberg med en vän. Vi träffade hennes mor och syskon. Vi gjorde en resa till Ullared, jag köpte två klänningar, två linnen, två tjockare tröjor, en bikinitop, sängkläder, två serier m.m. Lite allt möjligt alltså.

 

Liseberg gjorde vi på onsdagen lite regningt, men inga köer till någon attraktion. Mer än en av de som vi fick vänta ca 5 minuter på. Nästan inge folk över huvudtaget. Väldigt skönt. Blev balder några gånger, kanonen, flume ride säkert över 10 gånger ;) Vi hade väldigt roligt kan jag bara säga :)

 

På torsdagen tog vi en prommenad och gick till Vallarnas friluftsteater. Där Stefan och Krister gjort istortsätt alla sina sommar föreställningar. Det var lika vackert i verkligheten som på film.

 

 

Resan hem kändes super lång då vi åkte från ca 6 - 20 :P

 

// Puss Och Kram Jasmine



Kommentarer
Mattias

Låter som en underbar resa :) Kramis

2012-05-22 @ 20:05:49
URL: http://vadsomhanderimittliv.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0