Sommar

Förlåt, inte skrivit på snart en vecka. Men detta beror på att jag har haft mycket att göra. Sommarkurs tisdag till fredag där jag har varit i stort sätt halva dagarna sedan ska tre gympass in och promenader. Den andra tiden har jag ägnat åt en grillning, läsa kurslitteratur och vara med P.

Idag blev det en promenad på ca två och en halv timme. Lång men skön. Detta efter ett ca timmes gympass överkropp.

Nu sitter jag i solen och läser en kurslitteratur om myter från människans början till nutid. Eller iaf från den tid man. Hittat kvarlämningar av dessa myter.

Glöm inte skriva frågor i frågestunds inlägget. Inga frågor hittills har jag fått.

// puss och kram Jasmine.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0