Ramsjö

 
Mina tidigare sommrar har jag bara varit hemma hos mina föräldrar och arbetat med min mor. Men i år har jag alltså valt att stanna i Umeå där jag bott i snart två år. Jag trivs väldigt mycket i Umeå, men man saknar Ramsjö/Sund såhär års. Jag är van vid att ta en promenad runt Sund, en promenad som tar ca en timme beror på hur fort man går, ofta hade jag med mig en kamera så jag kunde fotografera den vackra vyn. Här ovan ser ni en bild tagen på just en sådan promenad. Den är väll tagen för över tre år sedan om jag inte missminner mig helt. Men redigerad och sådant så ljus och färger inte är den samma som orginalet.
 
Nu ska jag njuta av att vara i Umeå och ha sommarkurser istället för att jobba.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0