Jaja...

Idag är det ända som är inplanerat gymmet :D Blir styrka ben idag. Redan gjort mina överkropps träningar denna vecka. Alltså massa ben ska bli tränade.

 

Efter det vet jag inte vad jag ska ta och göra. Det kan bli att börja läsa lite smått på kurslitteraturen till kurserna så jag vet vad nästa vecka ska handla om. Men kanske kommer mig för att göra något mycket roligare. Det märks...

 

Kanske en tur på inlines idag, ett tag sedan nu. Måste ju lära mig att åka det i sommar också. Men först gymmet om en stund, men tills dess så vet jag inte.

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0