Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.

Näst sista dagen nu...

 

Mitt favoritprogram genom tiderna är nog One tree hill. Jag har sätt one tree hill sedan jag gick på gymnasiet tror jag det var. Jag såg något avsnitt på tvn och sedan lånade jag första säsongen av en vän och tyckte det var bra.

 

Det är mitt favoritprogram för att det känns som att de skulle kunna hänt på riktigt för att de drar mycket paralleller till verkligheten och hur det är att vara tonåring.

 

Jag kan dock meddela att efter säsong 5-6 så har serien inte blivit så bra. Jag har sätt hela säsong 7 inte hela säsong 8 än, men är en bra bit igenom den med. För mig hade den kunna slutat efter säsong 6, men de ville fortsätta. Det kommer en säsong 9 snart och det är den avslutande säsongen. Där den tydligen ska knyta ihop säcken så att säga...

 

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0