Dag 23 – En låt som får mig att gråta.

En låt som får mig att gråta... Hm, skulle nog vara alla dessa begravningslåtar som man bara hinner sjunga med en vers i innan man grinar så man själv inte hör vad man försöker sjunga. Men helt ärligt tror jag inte jag hört någon låt som jag grinat till.

 

Men filmer därimot. Förr sa jag att jag aldrig hade grinat till en film, sedan kollade jag på "ett beslut för livet" handlar om en tjej som testar att dricka alkohol och ta någon sorts tabletter samtidigt. Hon blir tvingad att gå på behandlings hem. De upptäcker sedan att hon har en tumör i magen och då får börja med cellgifter, hon träffar Brian en trevlig pojke som säger att han ska ta hand om henne. Men just vid det tillfället man får se henne kamma håret och håret ramlar av pga cellgifterna, så grinade jag. Vet ej varför men det bara hände.

 

Om man gråter till film det är helt okej, jag har börjat gråta till lite allt möjligt nu ;)

 

// Puss och Kram Jasmine

Ps. kanske blir seg med att skriva de kommande två dagarna då jag har min mor på besök från och med i eftermiddag :D ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0