Vampyrer

Ja nu har man börjat tagit itu med sommarkurserna igen. Igår kollade man på de tre första avsnitten av True Blood. Nu sitter jag och kollar på Buffy The Vampire Slayer. Senare eller kanske imorgon blir det The Vampire Diaries.
 
Det har blivit lite skönlitteratur läst också inför uppgifterna så som En Vampyrsbekännelse och Gästspel Av Vampyr... Har även påbörjat Dracula av Bram Stoker, inget krav att jag läser klart den men bara för att ha läst den liksom. Klart vi ska läsa Twilight också, men den har jag läst så många gånger så skulle kunna bara skumma igenom den om jag vill... 
 
 
Nu ska jag fortsätta vara duktig och kolla..
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0