Hej igen

Förlåt att jag inte uppdaterat på över en vecka. Men har haft så mycket att göra sedan jag kom hem från road tripen, gym, städning, träffa vänner, handla m.m. Men vet inte hur aktiv på bloggen jag kommer vara framöver tyvärr..
 
Har ni något ni vill att jag skriver om så säg det bättre att ni säger så jag vet om ni vill läsa eller om ni vill att jag helt slutar...
 
Roadtrip bilder kommer här nedan nu :D
 
 
Bilderna föreställer 1. Rastplatsen i Tönnebro 2. En grymt snygg bil jag frågade om jag fick fotografera.. 3. Vi Havet på Öland 4. Eketorps Borg även den på Öland. 5. Ölands södligaste fyr Långe Jan :D 6. Det stora Alvaret 7. Jonna min nalle jag gjorde på Build a bear i Malmö 8. Vid havet utanför GBG någonstans.. ;)
 
// Puss och kram Jasmine


Kommentarer
Madde

Åh så roligt med roadtrip! :D Sluta inte att blogga, jag läser om allt du skriver ;)

Svar: Okey, ska försöka att inte sluta... Men är det något speciellet du vill att jag ska skriva om??
Jasmine

2012-07-23 @ 11:48:34
URL: http://nordsvensken.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0