teckning

I veckan blev jag klar med en teckning jag hållt på med i över ett år... Kan inte förstå varför de tog så lång tid, men haft lite projekt som fått gått före... Ni får även direkt se målningen och teckningen jag gjorde åt min mor respektive min bror i julklapp. De var två projekt som gick före. Målningen är gjord i akrylfärg som jag köpte på en helt vanlig bokhandel. För att bara bra behöver inte färgen vara den dyraste. Penslarna köptes in på en konstnärsaffär. Underlaget är en pannå gjord i kartong och någon slags väv på, den köpte jag på Clas Olssons(gubbdagis som andra kallar det). Teckningarna är båda gjorda med blyerts i olika tjocklekar från 2H till 6B. Papper är bara vanligt teckningspapper från en teckningsblock.

 

Först ut målningen till mor, Harry Potter i min egen tappning.

 

Lamborginin till min bror

 

Sist men inte minst(eller kanske) den teckningen jag gjorde klar idag, som hänger på min vägg.

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0