NU

När nu får jag ta och skärpa mig, de e länge sedan jag skrev igen över en vecka sedan...

 

Kan ju nämna att jag hade super kul på halkbanan i onsdags. Först att man själv sitter helt ensam i en bil utan någon som bestämmer ens beslut. Sedan så får man testa på hur det är att åka på halt underlag. Allt gick bra tills det var kurvbanan med is, och instruktören ber mig hålla 50 i alla kurvorna och inte släppa gasen direkt som jag gjorde de tidigare gångerna. Jag får sladd just innan andra kurvan men när jag kommit ca ett kvartsvarv så får jag stopp på sladden. Riktigt kul att veta att inget kan gå sönder, jag kan inte köra på någon eller något. När man är på en såndära inhängnad som man ska lära sig på. Kan säga att jag mer än gärna gör detta igen tusen gånger om.

 

Vad mer har hänt denna vecka, hm. Varit på universitetet igen då, har lärt mig hur man gör animationer i photoshop och nu denna vecka ska jag sätta ljud till den. (hoppas den blir riktigt bra)...

 

Jag har gjort klart en teckning jag påbörjade för läääänge sedan, men äntligen klar. Ni får se den sedan när jag tagit bild på den...

 

Lilla julafton igår med P och J, jag fick ett chokladfondy sätt av P och choklad praliner av J. Att de båda förstått att jag gillar choklad :P Dock får jag vänta tills helgen om jag ska äta något av de. Jag har nämligen lovat mig själv att börja äta nyttigare och godis/sötsaker får vara på helgerna om det nu ska vara något.

 

Nä nu ska jag ställa mig vid mitt Wii fit en stund.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0