Gott nytt år

Shit vad jag varit dålig på att skriva på ett tag nu. Men det beror på att jag har haft så mycket att göra med VFUn(praktiken) och mycket annat. Vi hade strömlöst från Juldagskvällen fram tills i onsdags kväll... Och fick tillbaka internetet igår riktigt så har inte kunnat skriva under den perioden heller. Men nu hoppas jag på ändring. Jag kommer under dagen skriva ett serie tips och ett inlägg om julafton. Få se om det blir ett om strömlösheten vi hade här också. Men det är inget bestämt om jag ska göra eller ej.

 

Jag får inte glömma att säga GOTT NYTT ÅR på er allihopa. Jag ska försöka vara duktigare att lägga upp inlägg på bloggen från och med nu. Men får se om jag lyckas med det. Träning står högt på listan av saker jag ska göra i år också. När man har ett IKSU kort ska man väll använda det till sitt fullo och inte bara betala och betala utan att gå dit. Kommer bli ett par olika pass i veckan. Men även gymmet och simning med P.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0