Film

Hjälp mig nu kära läsare. Jag har fastnat, jag försöker komma på vad en film heter som jag såg när jag var yngre.

 

Den börjar med att en pojke i 16-18 års åldern fyller år och om jag inte minns fel får han en klocka, men önskade sig en bil eller något liknande. Men han får också då reda på att han är adopterad (vet inte om han viste det sedan tidigare), men det kommer i alla fall fram att hans adoptivföräldar har bara tagit/kidnappat honom från sina riktiga föräldrar. Och att den familjen hade letat sin son i flera år. Denna kille letar i filmen sina riktiga föräldrar. Han hittar de och upptäcker att han har två syskon en bror och en syster. Brodern blir han vän med och får på så sätt träffa sina föräldrar.

 

Jag vet inte så mycket mer om filmen men den kommer nog från någon gång på 80-talet.

 

Om ni känner igen beskrivningen å kanske till och med vet vilken film jag pratar om skriv en kommentar :)

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0