Fas F

Nu sitter jag här åter igen och håller på med körkorts faserna jag har klarat A, B och C helt alltså två gånger var men har nu F kvar. Klarade nyss den första gången en gång kvar. Sedan är det inte så långt kvar tills jag kan göra körkorts teorin. På måndag och tisdag har jag körlektioner och på onsdag har jag halkbanan. Hoppas den är lika kul som alla säger men vi får väll se. Jag hoppas jag fått mitt körkort innan slutet av februari. Men antagligen om jag inte håller på att kugga mig flertalet gånger på proven.

 

Idag blir det iaf att göra fas F en gång till sedan ta och gå till Ica för att handla saker till långkoket jag ska göra. Det blir idag älgkötts stroganoff med ris :D

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0