Dagen

Idag är det tänkt att jag ska gå å köpa de sista julklapparna, alltså de som jag ska ge till mina vänner här i Umeå. Vi bestämde att vi inte skulle byta julklappar innan jul då ingen hade så gott ställt just då. Så jag tog mitt tillfälle i akt å väntade med att köpa de julklapparna. Så nu blir det att jag ska köpa de. Få se jag kanske hittar en julklapp till mig själv också. Skulle vara kul att ge sig själv något fint. För de brukar jag göra.

 

Men jag kommer också sätta mig på körskolan och göra fas F där en stund mycket skönare att sitta där än bara hemma å plugga körkortsteori. Går ju å fråga lärarna om man tycker något är helt fel.

 

Få se det kanske blir gymmet lite senare också beror lite på hur jag känner mig.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
Hannah

Okej, du får jättegärna berätta om det! Själv har jag väl också förändrats endel, fast ändå inte.



Om du ska och gymma på iksu ngn dag får du jättegärna säga till, var typ över två månader sen jag var där sist, vilket blir dyrt i längden...

2012-01-03 @ 23:24:33
URL: http://somregndroppar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0