Bortrövad

Hejsan igen, efter jag skrev inlägget igår/förut idag. Eller vad jag ska säga klockan är efter 00:00 nu. Så pratade jag med mamma om filmen jag skrev om i förra inlägget. Och hon säger helt klart filmen heter "Bortrövad" och det var något jag minns. Men inte förens jag sätter mig nu vid datorn hittar jag orginaltiteln på den som är "Always Remember I Love You" och det finns tydligen en till svensk titel på den som är "stulet liv" kan förstå varför jag inte hittade den först. Tänkte bara säga till att jag hittat filmen jag letat så lääänge...

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0