2012

Året är 2012, alltså det nya året som vi ringde in inatt. Det känns som att detta kan bli ett bra år. Jag har lite saker att ordna, men det kommer nog gå bra. Det jag skulle vilja hinna med detta år är:

 

*En liten Road Trip med några vänner genom vårat vackra land Sverige

*Komma in på danslärarutbildningen i Stockholm (kan bli knas med utbildningarna jag redan gått kan få ett extra halv år för att få bli lärare)

*Klara alla kurser detta år

*Träna betydligt mer än ifjol

*Klara körkortet (är redan på god väg)

 

Jag har inte sagt många saker jag vill göra iår men det kommer bli massor jag gör men vi får se vart året bär iväg med oss. Man ska inte hoppas för mycket men lite kanske man kan hoppas iaf.

 

// Puss och Kram Jasmine

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0