Usch!

Gillar inte dessa dagar... De dagarna man inte riktigt vet vad man ska hitta på... Och när man inte riktigt vet vad man vill göra. Jag har en föreläsning vid 13 det är allt jag vet att jag ska göra idag. Presenten till mamma blev nyss klar så den behöver jag inte tänka på mer. Å körkortet är ju som sagt klart. Så det behöver jag inte plugga på. Och i skolan har vi inget speciellt att plugga på så vitt jag vet. Skulle vara skönt att gå till gymmet, men det gör jag hellre efter föreläsningen. Så vad kan man hitta på fram tills dess?? Kanske blir film eller sims eller varför inte en bok. Få se vad som blir...

 

Shit jag upptäckte nu att jag glömde skriva ett inlägg igår. Kan säga att jag hade en trevlig kväll med P och J, då P hade gjort middag åt mig och J. Vi åt fläskfilé gryta och pasta ååååh så gott. Och till efterrätt fick vi en semla :) P får massa plus för att hon hade gjort sina egna bullar så inga tråkiga köpe bullar :)

 

Ne nu ska jag försöka hitta på något...

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: Det förstår jag, visst är de väl livliga på något sätt? :D

2012-02-22 @ 09:29:50
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0