Japp

Ja, idag gick man upp halv sju för att kunna gå till Ica Maxi så tidigt som möjligt... Jag och P skulle dit. Vi kollar ut innan vi sätter oss och äter och bestämer oss för att ta bussen. Vilket var bra det blåste och snöade, vi hade varit snögubbar när vi kom fram. Men vi tar på oss kläderna å ska gå ut... Det vi möter när vi ska ut genom dörren är att vi är insnöade. Plogbilen har precis varit dit å plogat så vi har en snövall framför dörren. Vi får ta och slå med dörren för att kunna öppna dörren. Vi är iaf på Ica runt tio i åtta alltså ca tio min innan de öppnar... Men vi är iaf klara runt tjugo i nio så vi hinner med bussen hem igen...

 

När vi kommer hem så har plogbilen varit där igen å bara tagit bort LITE av plogvallen som han gjorde tidigare... Asså varför tog han inte bort allt som han hade gjort vid tidigare dörrar?? Vi kom ju nästan inte in i vår egna trapphus... Men vi kom in... Ska visa bild på hur de såg ut när vi skulle försöka komma in senare...

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Vem är P, är det pojkvännen? :)

2012-02-19 @ 20:58:14
URL: http://lorissalovebomb.se
LORISSA LOVEBOMB

sv: okej, vad skönt att ha en så god vän :)

2012-02-19 @ 23:55:29
URL: http://lorissalovebomb.se
LORISSA LOVEBOMB

Jag tycker att det är helt sjukt att en lärare är med. Han kommer nog förlora jobbet om han blir kvar länge. Och den gravida kvinnan är i vecka 36 så jag hoppas att hon åker ut snart så hon slipper föda i huset. Det vore fruktansvärt.

2012-02-20 @ 14:35:56
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0