Jaha

Jaha, då var det en ny dag. Dagen började med att man vaknar vid sju av mig själv och jag tänker direkt, "Jag som har självstudier idag ska ju som alltid vakna tidigt F*N". Lite irriterande att man vaknar tidigt fast man får sova mycke längre än vanligt idag. Men kanske e bra om man kommer igång med det man ska göra idag så det inte tar hela dagen. Dagen är fylld med att jag ska läsa lite kurslitteratur och skriva läsloggar för de två böckerna. Sedan så ska jag göra lite på grupparbetet som vi alla kan göra hemma om man så vill.

 

Bjuder på en bild från The studio när jag var där(våren ifjol), vet inte om ni redan fått sätt den eller ej.

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0