Hem

Hejsan, imorgon åker jag hem till mor och far för att vara där över helgen P följer också med :) Vi kommer ta en bil tillbaka sedan på söndag. Så kanske min rastlöshet upphör... Igår kväll var jag väldigt rastlös jag viste inte alls vad jag skulle göra. Jag bara satt och tyckte att allt jag gjorde var tråkigt. Kan vara pga att jag vet att jag hade ett körkort, men inte kunde använda det. Måste bara berätta en sak som hänt idag. När jag runt halv tre tiden tänkte ta en liten promenad för att göra något å inte bara sitta inne så kollar jag posten, men viste att de borde inte ligga något där då jag kollat tidigare. Dock låg det två brev där och jag som aldrig brukar få brev. Men det var iaf ett från transportstyrelsen som sa betala för att vi har gjort ditt körkort. Och ett från posten som sa kom och hämta ditt körkort. Så jag fick ta en längre promenad till postkontoret brevid flygplatsen så en promenad på ca en och en halv timme blev det istället för en kort. Fast nu har jag mitt nya rosa körkort :) Tack P som följde med på min promenad, utan dig hade den varit väldigt tråkig.

 

När vi kom hem åt vi och sedan kollade vi på två Disney Klassiker, jag kommer skriva om de i helgen eller efter helgen. Jag orkar inte göra det nu. För jag måste sova, ska upp tidigt för att ta bussen hem :) Jag kommer kanske inte skriva några inlägg i helgen bara så ni vet. Men kanske ett längre när helgen är slut ;)

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: haha jag kallar min lorissa, men den är så opersonlig just nu. Men jag gillar lite indisk meditativ liksom, med tyger och rökelser och dämpade röda färger och så. Men det går ju inte så lätt när man har hyresrätt

2012-02-24 @ 19:19:37
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0