Dagen som varit...

Idag så har jag haft redovisning på skolan hela dagen. Vi redovisade vårat grupparbete som vi arbetat med i ca tre veckor. En hel dag inne i ett å samma rum. Med så många olika presentationer. Alla var intressanta och alla grupper hade tagit temat "de andra" på så olika och intressanta sätt :)

 

Ett av mina alster till redovisningen. Min grupp hade bestämt oss för att istället för att tänka "hur är andra" så tänkte vi mer vem är jag? Och då kom vi fram till att vi skulle arbeta ämnesöverskridande inom ämnena vi olika studenter läste till å gjorde olika uppgifter i de olika ämnena. Masken i bilden, ram i träslöjden, pimpade en tröja i textilslöjden och en raplåt i musiken. Jag vet att masken är lite sned å vin och ser lite flum ut, men det är bara för att de som gjöt av mitt ansikte fick mig å skratta :P Kommer kanske bilder på de andra jag gjorde också...

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer
Melissa - 22år & Cancer

Sitter och läser runt och ramlade in på din blogg, mysigt du har det. Kikar in sen igen och läser igenom den lite mer tänkte jag, måste kila iväg på lite ärenden först :)

2012-02-16 @ 13:38:29
URL: http://lavali.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0