Dagarna går

Dagarna kommer dagarna går.

 

Dagarna rinner bara förbi just nu. De går så fort. Vi håller fortfarande på med grupparbete på univeristetet, körlektionerna löser av varandra. Jag känner mig ofta trött på kvällarna, har inte så mycket ork för någonting. Blir mest att man sitter framför datorn å hänger. Eller tar man som igår en bok från bokhögen och läser. Just nu läser jag "Alpha and Omega" av Patricia Briggs. Den verkar väldigt bra hittils, får se hur slutet är. Den är en novell så den är inte så lång. Men nu ska jag ta och spela lite guitar hero till Wii med P :)

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0