Bakgrund...

Jag håller nu på att exprimenterar lite hur jag vill att min blogg ska se ut i framtiden, jag har nog sagt det förut också att jag gillar kombinationen svart och rött. Så det kommer antagligen vara det fram tills jag har gjort en ny header om jag kommer göra en ny på ett tag. Men har bytt bild i bakgrunden nu för jag blev irriterad att man såg vart skarven på bilderna gick tidigare, det ser man inte nu. Men kan vara lite tjatit med en randig bakrund som bara är svart och röd. Har ni några tips på vad jag kan göra för att liva upp utseendet på min blogg är det bara att säga till.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Jag vill också fixa en ny bloggdesign. Ska nog komma mig för snart :D

2012-02-23 @ 08:04:43
URL: http://lorissalovebomb.se
LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja jag kan ingenting alls, har beställt en av en tjej och väntar bara på att hon ska bli klar. Den blir orange den här gången :)

2012-02-23 @ 19:36:52
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0