Alla hjärtans dag

I tisdags var det alla hjärtans dag. Och jag glömde helt totalt bort att berätta vad jag gjorde denna dag. Dock berättade jag att om att jag och P kollade på Peter Pan den 14 Disney filmen. Lite komiskt att det var just den 14 filmen :)

 

Jag tillbringade alltså alla hjärtans dag med P min fantasitska vän. Jag anser att man kan fira denna dag med en bra vän om man inte har en pojkvän/flickvän som man kan fira den med. Men vad gjorde vi?? Vi började med att äta Pasta Al' Amanda eller pasta med baconsås... Sedan bakade vi en kladdkaka tillsammans och garnerade den med mjölkchoklad och strössel format som hjärtan och kulor :) Detta blev resultatet...

Och den smakade gudomligt gott :) Blev en hel del kvar till dagen efter eller något...

Vi kollade på Peter Pan innan vi bakade å så. Men medans vi fikade så såg vi The Little Rascals en rolig film.

Hoppas eran Alla hjärtans dag var lika bra som min.

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: okej. Ska du se melodifestivalen ikväll då?

2012-02-18 @ 19:41:29
URL: http://lorissalovebomb.se
Jasmine

Mums, kladdkaka är ju så gott. Och med choklad och strössel på blir det ju en riktig lyx.



Svar: Jag håller med dig; Skönheten & Odjuret är en av de vackraste filmerna som någonsin har gjorts.



Kram

2012-02-22 @ 19:12:07
URL: http://rosanatt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0