All our dreams can come true...if we have the courage to pursue them.

"All our dreams can come true...if we have the courage to pursue them."

Walt Disney



 

Hejsan, igen. För er som inte vet att de finns just nu 50 Disney klassiker så fick ni veta det nu :P Jag och P har börjat sätt på de. Hon har sätt alla, då det är hon som äger hela bunten. Vi har hunnit satt se de 12 första. Och jag kommer från och med nu skriva lite om varje film vi sätt. Och säga vad jag tycker om de... De kommer nu komma helt plötsligt 12 olika inlägg om Disney filmer, bli inte rädd om du inte hinner med att läsa alla. Eller om de tar lång tid innan du märker detta inlägg som hamnar längst ner. I kategorin Disney kanske jag lägger in andra filmer som Disney varit med och producerat också..

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0