3. Fantasia

Den tredje och kanske den vackraste Disney filmen var Fantasia. Alla färger och musiken gör den nog till den vackraste av de alla. Men kan vara utråkande när den ände som pratar är musikdirigenten och att det mesta dels är bara färger eller små "filmer" till musiken. Jag såg denna med två vänner var av en var P, ser som sagt Disney klassikerna i ordning med P. Men iaf vi satt och diskuterade filmen hela tiden. Så jag tror den kan bli rätt tråkig om man inte har något annat för sig samtidigt som man ser den. Men som sagt VÄLDIGT vacker :)
// Puss och kram Jasmine


Kommentarer
Jasmine

Jag såg den (eller om det var den nyare versionen) för bara någon månad sedan. För första gången dock, pinsamt nog. Jag håller med dig; den är aningen långtråkig, men vacker. Har man trevligt sällskap är det inte alltför trist att se den. :)

Kram

2012-02-07 @ 22:53:05
URL: http://rosanatt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0