13. Alice i underlandet

I fredags såg jag och P på Disneys 13 film Alice i underlandet, en bra film. Men den är lite flummig och man har Tim Burton's verision färskare i huvudet än disneys. Men den är lika bra som man minns den när man var liten. Jag såg dock mer Alice i underlandet i en annan version vet nu inte vilket företag som hade gjort den. Letade det men fann det inte nu. Men de gjorde flera av Disney filmerna i en "ny version" och har för mig att de är billigare att köpa...
En film som måste ses. Ps missa inte den blå larvens alla roliga fraser...
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0