Oj...

Ser nu att jag missade att göra ett inlägg igår... Första advent och allt. Vist vart inget riktigt första advents firande. Men en fika till julkalendern på kvällen blev det :) Lite mys å så... Har ingen adventsljusstake iår... Lite trist men mitt eget val då jag inte kommer kunna tända ljus fyra här i Umeå.
 
Å ja vi har fått vinter här uppe också, tydligen inte lika mycket som andra ställen i vårt avlånga land. Men jag är glad att snön har kommit nu, det känns inte lika mörkt när den kommit :) Dock längtar jag inte tills jag måste ut i kylan här är det för tillfället -12,7 grader, vist de e inte super kallt som på vissa ställen men jag vill ha runt 5-10 minus å solsken :)
 
Nu blir det lite Hell's Kitchen innan jag ska gå till skolan.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0